petua mudah hilangkan resdung 4

Petua Mudah Hilangkan Resdung Dengan Berkesan

PUNCA SEBENAR RESDUNG Punca sebenar resdung adalah jangkitan virus, bakteria atau kulat yang apabila berlaku menyebabkan keradangan pada membran sinus. Bukan ulat resdung macam yang ramai percaya tu tau. Ulat tu tak wujud pun sebenarnya. Sinus yang sihat dipenuhi dengan udara. Apabila sinus dipenuhi dengan cecair mukus, ia mudah dijangkiti virus, kulat dan bakteria yang …

Petua Mudah Hilangkan Resdung Dengan BerkesanRead More »

Upline-shaklee-cara-buat-bisnes-shaklee-online-mentor-bisnes-shaklee-pengedar-shaklee-klang-shah-alam-puchong-prima-ipoh-kuala-kurau (15)

Cara Buat Bisnes Shaklee Online Pengedar Shaklee Klang, Shah Alam dan Puchong Prima

Entry ini khas untuk cara buat bisnes Shaklee online. Saya akan terangkan kenapa Shaklee, bagaimana cara terbaik untuk jana income tambahan dengan Shaklee dan kenapa anda wajib memilih saya sebagai mentor bisnes anda ūüôā KENAPA PILIH SHAKLEE? 1. Terbina Dari Asas Yang Kukuh Pengasas Shaklee adalah Forrest C. Shaklee, seorang Doktor dan juga Nutritionist. Beliau …

Cara Buat Bisnes Shaklee Online Pengedar Shaklee Klang, Shah Alam dan Puchong PrimaRead More »

kenapa jerawat tumbuh di dagu dan dahi

Kenapa Jerawat Tumbuh di Dagu dan Dahi?

Ada orang kulit dia memang bersih, sihat takde jerawat. Cuma ada masa-masa tertentu¬†tiba-tiba je jerawat tumbuh di dagu,¬†jawline¬†dan juga dahi. Kenapa jerawat tumbuh di dagu dan dahi?¬†Kalau anda dalam situasi ini, besar kemungkinan sistem penghadaman anda tak sihat dan hati dipenuhi dengan toksin.¬†   KENAPA JERAWAT TUMBUH DI DAGU DAN DAHI? Tengok gambar di atas, …

Kenapa Jerawat Tumbuh di Dagu dan Dahi?Read More »

teh hijau hilangkan jerawat 2

Teh Hijau Hilangkan Jerawat – Fakta ke Auta?

Teh hijau merupakan minuman yang paling berkhasiat di dunia. Fakta itu memang ramai dah tahu. Tapi, ada satu khasiat teh hijau yang ramai tak tahu. Teh hijau hilangkan jerawat. Haaa nak tau fakta ke auta, jom baca perkongsian ringkas saya. 10 KHASIAT TEH HIJAU Teh hijau mengandungi sebatian (bahan) bioaktif yang terbukti memberi banyak manfaat …

Teh Hijau Hilangkan Jerawat – Fakta ke Auta?Read More »

Cara Kecutkan Jerawat Tanpa Jadi Parut Hodoh

Kalau tak sanggup tengok parut jerawat yang hodoh, kena¬†tahu cara kecutkan jerawat terlebih dahulu.¬†Bila jerawat kecut dengan baik, otomatik ia takkan meninggalkan kesan parut hodoh. Sebelum itu, jom kita tengok dulu apa sebenarnya punca utama kejadian jerawat ni. Nak setel masalah kena la dari punca dia kan. Punca Jerawat 1. Hormon Hormon yang tak seimbang …

Cara Kecutkan Jerawat Tanpa Jadi Parut HodohRead More »

mitos tentang soya kurangkan kesuburan lelaki

Mitos Tentang Soya Yang Ramai Salah Faham

Ini salah satu mitos tentang soya yang ramai salah faham. Minum soya buat lelaki kurang subur dan ada ciri-ciri wanita. Soya adalah salah satu makanan yang sangat kontroversi. Sebenarnya ada banyak pendapat dari pakar pemakanan dan juga pakar perubatan yang mengkaji tentang kebaikan kacang soya. Kacang soya yang sangat resourceful, boleh hasilkan macam-macam produk makanan. …

Mitos Tentang Soya Yang Ramai Salah FahamRead More »

esp shaklee bahaya

ESP Shaklee Bahaya Ke?

Ramai kata soya tak bagus untuk kesihatan. Sebab tu, ramai jugak yang kata ESP Shaklee bahaya. ESP atau nama panjangnya¬†Energizing Soy Protein¬†adalah minuman protein yang berasaskan soya dalam bentuk serbuk. Produk soya yang lain tidak lah saya ketahui bahaya atau tidak. Tapi yang pasti ESP langsung tak sama dengan produk soya lain yang ada di …

ESP Shaklee Bahaya Ke?Read More »

mengurangkan serangan gout kurangkan gout kurangkan sakit gout ubat sakit gout

Cara Berkesan Mengelakkan Serangan Gout

Pesakit gout biasanya hanya bergantung pada ubat dan rawatan doktor apabila terkena serangan gout. Tidak ramai yang tahu bahawa selain dari rawatan doktor, ada cara berkesan mengelakkan serangan gout secara berulang. Cara ini dikongsikan oleh Doktor Anya Tay ketika saya menghadiri kelas “Beat Gout Naturally” baru-baru ini. Beliau turut berkongsi terapi nutrisi yang diperlukan oleh …

Cara Berkesan Mengelakkan Serangan GoutRead More »

3 Resepi Jus Untuk Kurangkan Sakit Gout (Wajib Cuba!)

Selain daripada mengawal corak pemakanan, pesakit gout boleh mengurangkan risiko serangan gout dengan 3 resepi jus untuk kurangkan sakit gout ini. Resepi ini telah dikongsikan oleh seorang doktor pakar ketika sesi perkongsian ilmu berkenaan penyakit gout yang saya hadiri baru-baru ini. Mari kita lihat resepi yang mudah ini. RESEPI JUS UNTUK KURANGKAN SAKIT GOUT #1 …

3 Resepi Jus Untuk Kurangkan Sakit Gout (Wajib Cuba!)Read More »

Testimoni Vitamin C Untuk Kulit Cantik

Vitamin C untuk kulit sihat dan cantik sememangnya tidak dapat disangkal lagi. Bermacam-macam kajian telah dibuat yang menunjukkan keberkesanan Vitamin C untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Tapi awas, jenama yang anda pilih sangat penting kerana tak semua Vitamin di pasaran adalah dari sumber yang 100% semulajadi. Berikut saya kongsi 5 cara Vitamin C bertindak terhadap …

Testimoni Vitamin C Untuk Kulit CantikRead More »