harga vivix shaklee, harga promo vivix, harga promosi vivix ogos 2018, harga vivix paling murah, berapa harga vivix, harga ubat vivix, harga vitamin vivix, vivix shaklee, berapa harga vivix shaklee, harga vivix shaklee 2018, harga vivix di sabah, harga vivix murah

Harga Vivix Shaklee Ogos 2018 | Promosi Lebih Jimat & Dapat Cashback !!

HARGA VIVIX SHAKLEE YANG TAK MASUK AKAL !!

Tahu tak bulan Ogos 2018 Vivix berumur 10 tahun !! Sebab tu Shaklee berbesar hati buat promosi harga Vivix Shaklee yang murah tak masuk akal. Sebab apa tak masuk akal, sebab boleh dapat FREE SEBOTOL !!! Memang berbaloi yang amat beli Vivix Shaklee bulan ni. Sebab promosi macam ni jarang-jarang ada. Selain tu, ada banyak lagi kelebihan beli Vivix bulan ini.

KELEBIHAN BELI VIVIX BULAN INI

  1. Percuma sebotol Vivix dengan pembelian 6 botol
  2. Diskaun 5% dengan pembelian 2 botol
  3. Penjimatan sehingga RM380
  4. Cashback/bonus sebayak RM 36.10 atau 250.80
  5. Percuma membership RM65 
  6. Percuma postage RM10
  7. Boleh beli cooler bag + sudu khas dengan harga RM8 sahaja

harga vivix shaklee

Best ke best?? Haaa bulan ni saja tau dapat semua kelebihan ni. Harga Vivix Shaklee promosi yang memang di tunggu-tunggu oleh raaamaiii orang. Jadi jangan lepaskan peluang terbaik ni untuk dapatkan Vivix harga promosi paling jimat dan murahhhh. Bukan senang nak dapat Vivix Percuma ni tau. Stok pun laju je keluar dari HQ. 😀 

 

harga vivix shaklee

 

APA SPECIAL VIVIX NI SAMPAI RAMAI ORANG CARI ??

Vivix adalah minuman botani anti-oxidant yang sangat bagus dan tiada tandingan. Kenapa saya kata tiada tandingan? Kerana ia mengandungi rangkaian lengkap polifenol dari Anggur Muscadine yang TIDAK ADA PADA BUAH LAIN. Anggur Muscadine ni special sangat, langsung tak sama macam anggur-anggur yang lain. Buah yang sangat jarang ditemui dan paling berkuasa. Ia mempunya pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang menghasilkan kuasa anti oxidant yang sangat hebat apabila bergabung dengan polifenol lain. 

Selain Anggur Musacdine, 3 lagi bahan utama Vivix adalah Polygonum Cuspidatum, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Apabila kesemua bahan ini bergadung di dalam satu botol, maka terhasil lah minuman botani anti oxidant yang sangat hebat dan bermanfaat untuk kesihatan. 

Klik di sini untuk mengetahui manfaat Vivix dan testimoni khas Vivix.

BELI VIVIX SEKARANG & DAPAT CASHBACK RM250 !!

Jadi jangan tunggu lagi !! Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan harga Vivix Shaklee promosi dengan saya. Stok adalah sangat-sangat terhad. Ramai yang nak sambar ViViX PERCUMA dan cashback atau bonus belian sebanyak RM250.50 !! Woww dah la dapat beli dengan harga diskaun, dapat percuma sebotol, percuma keahlian seumur hidup, percuma kos penghantaran dan dapat pulak bonus lagi. Memang rugi sangat kalau tak dapatkan Vivix sekarang ! Jimat berganda dan sangat berbaloi tau.

 

Macam mana cara nak dapatkan Vivix harga promosi ni?

CARA BELI VIVIX DENGAN HARGA PROMOSI

Tahniah kerana anda buat keputusan bijak untuk dapatkan Vivix dengan harga promosi pada bulan ini. Mudah saja, anda hanya perlu klik pada gambar ‘Klik Disini’ dibawah dan terus berhubung dengan saya melalui aplikasi Whatsapp tanpa perlu menyimpan nombor saya, lebih mudah kan? Klik cepat!

harga vivix shaklee

1 thought on “Harga Vivix Shaklee Ogos 2018 | Promosi Lebih Jimat & Dapat Cashback !!”

  1. Pingback: Makanan Terbaik Turunkan Tekanan Darah Tinggi & Elak Risiko Stroke

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge