Hilangkan Jerawat Degil

kenapa jerawat tumbuh di dagu dan dahi

Kenapa Jerawat Tumbuh di Dagu dan Dahi?

Ada orang kulit dia memang bersih, sihat takde jerawat. Cuma ada masa-masa tertentu tiba-tiba je jerawat tumbuh di dagu, jawline dan juga dahi. Kenapa jerawat tumbuh di dagu dan dahi? Kalau anda dalam situasi ini, besar kemungkinan sistem penghadaman anda tak sihat dan hati dipenuhi dengan toksin.    KENAPA JERAWAT TUMBUH DI DAGU DAN DAHI? Tengok gambar di atas, …

Kenapa Jerawat Tumbuh di Dagu dan Dahi?Read More »

teh hijau hilangkan jerawat 2

Teh Hijau Hilangkan Jerawat – Fakta ke Auta?

Teh hijau merupakan minuman yang paling berkhasiat di dunia. Fakta itu memang ramai dah tahu. Tapi, ada satu khasiat teh hijau yang ramai tak tahu. Teh hijau hilangkan jerawat. Haaa nak tau fakta ke auta, jom baca perkongsian ringkas saya. 10 KHASIAT TEH HIJAU Teh hijau mengandungi sebatian (bahan) bioaktif yang terbukti memberi banyak manfaat …

Teh Hijau Hilangkan Jerawat – Fakta ke Auta?Read More »

Cara Kecutkan Jerawat Tanpa Jadi Parut Hodoh

Kalau tak sanggup tengok parut jerawat yang hodoh, kena tahu cara kecutkan jerawat terlebih dahulu. Bila jerawat kecut dengan baik, otomatik ia takkan meninggalkan kesan parut hodoh. Sebelum itu, jom kita tengok dulu apa sebenarnya punca utama kejadian jerawat ni. Nak setel masalah kena la dari punca dia kan. Punca Jerawat 1. Hormon Hormon yang tak seimbang …

Cara Kecutkan Jerawat Tanpa Jadi Parut HodohRead More »